'A life without fame can be a good life, but fame without a life is no life at all '




Var i skolan vid lite över åtta idag, sen fixade vi jennie för de skulle ha spexfoton skit bra blev det catwomen haha!
Sen åkte vi ner till teater för vi skulle på något mot rasism. Innan det gick vi till expressou house? och åt lite & spela kort..
Efter det stack teatern och det, stack jag ellinor, camilla & sara till maddes och fikade lite sen kom bonny och hämta oss. kom hem för en stund sen, ska äta middag om typ en timme, sen ut och gå en runda , sen träffa ellinor!
Kommer en liten bildbomb från idag haha!

ftog även en ros på teatern och gav den till mamma snällt va!




catwooomeen! bra va?








expressohouse.








maddes.

blev tyvärr ingen bild på sara.


jag och mitt hjärta ♥♥





/ alla bilder är från idag!

/mikaela ♥


Kommentarer
Postat av: Sasha

Sv; Tack så mycket, bara kika in fler gånger :)

2011-05-16 @ 15:53:27
URL: http://sashas.se
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack för tipset men jag är ej intresserad.

2011-05-16 @ 16:15:23
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: Camilla

HIhi, söta bilder;* älskar er :) <3

2011-05-17 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0