'den drogen är inte funnen som gör alla glada



Var ju på mopperacet innan och det blev inga bilder tagna jag glömde bort det, var sjukt jobbig att skjussa ellinor dit haha var typ död.
Dom i kiosken skratta åt oss för att vi handla korv hela tiden haha pinsamt eller vad!
Var där i typ 2 timmar lite mer kanske, kolla lite smycken & när dom körde & så.
Hittade töjning till örat som jag ska ha, men det var riktigt dyrt eftersom det var riktigt ben eller nått sånt.
Så ska ner i stan på onsdag och handla en annan tänkte jag, en helt vanlig svart.
Kolla även på ett tung smycke som jag vill ha, som ska likna ett pilla, men tyckte det var för dyrt haha!
Efter det cykla vi hem, sen träffade jag jennie en liten stund.
Sen åt, sen ut med baby, ellinor & simon.DEt åskade och blixtrade helt rädda var jag och ellinor haha..
Nu blir det massa mys med älskling & gotte.
Ha en bra lördag.














baby (k)







/ mikaela ♥




CITAT:

' alla älskar lyckan , lyckan älskar bara få '

' att uppleva den eviga kärleken tar inte lång tid '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0