FRÅGORNA!

1.är det två som sköter bloggen?
svar: ja det är två!

2.Hur gammla är ni?
svar: vi båda är 15 :)

3.Varför var ni med på spexfoto ni går väl inte i 9an?
svar: vi skrev iheller inte vi gick i 9an, vi skrev vi skulle fixa jennie för hon skulle ha spexfoto?;)

4.Vad tycker ni om att sverige förlorade vm matchen?
svar: mikaela: kollade inte, men det var väl dåligt av sverige haha!
Ellinor; kollade inte och bryr mig inte så mycket iheller :)

5.Vad är det bästa du vet?
mikaela: Mina vänner, min familj & min pojkvän.
Ellinor: en kille.. & mikaela

6. vad skulle du inte kunna leva utan?
mikaela: min pojkvän, mobiltelefon, ellinor & vissa vänner haha! hah familjen också.
Ellinor :  vänner, mikaela , emil och mobiltelefon & min familj :)

7.hur länge har ni haft bloggen?
Vi har ahft den en vecka typ ?:)

8.Vad tror ni att ni gör om 5 år?
mikaela: Gått ut skolan, & fortfarande tillsammans med min pojkvän & att vi har flyttat tillsammans & lever livet:D
ellinor: vet inte ..

9. vad gör ni helst en fredag kväll?
mikaela: myser med min pojkvän eller fest :)
Ellinor: myser eller fest :)

10. Favorit blogg?
mikaela : läser kissie & dessie och alla de bloggarna :p
ellinor: läser inte så många.

11. favorit affär?
mikaela: gina tricot, hm, new yorker, cubus oja.
ellinor: gina.

12: vad fick er att börja blogga?
Vi kom med iden bara haha !:)


13 tror ni att ni e så coola bara för ni rökar!
Amen klar jag e?:)







tack för frågorna/mikaela&ellinor♥



Kommentarer
Postat av: er beundrare.. *nooot*

hahaha,jag menade varför NI va med ;)

2011-05-18 @ 21:11:36
Postat av: gissa det

jag skrev ni? inte du?

jag vet att båda röker

2011-05-18 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0